Kırşehir Haber Türk
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir · 22°C
Bizi Takip Edin
13 Eylül 2018 - 12:07 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12 G: 05 Mayıs 2023 - 17:12

Kırşehir İçme Suyundan Şikayetçi

0 Okunma 0 Paylaşım
Kırşehir İçme Suyundan Şikayetçi
Açılışını dönemin bakanı Bekir Bozdağ'ın yaptığı Kırşehir İçme suyu isale hattı ile ilgili yaptığımız anketten Kırşehir'in İçme Suyu Sorunu ortaya çıktı. İnsan sağlığı için tehlikeli olan asbestli boruların değiştirildiği ve bütün şebekenin tek bir noktadan yönetildiği SCADA sisteminin de kurulduğu Kırşehir içme suyu isale hattı henüz yeni bitmesine rağmen yoğun şikayet alıyor.Gazetemize onlarca kirli-mikroplu akan çeşme suları , su kesintileri ve yollarda su patlakları ve sızıntıları ile ilgili onlarca şikayet gelince biz de kamuoyu yoklaması yapmak istedik.Yeni biten Kırşehir İçme suyu şebekesinden memnun musunuz ? diye sorduk. Kırşehir Türk sosyal medya hesabı üzerinden başlatılan ankete oy verenlerin sayısı bin 300'ü geçti.Ankete katılanların yüzde 89'u yeni içme suyu şebekesinden memnun olmadıklarını belirtti.Söz konusu anketin altına ise çok sayıda yorum yapıldı.   İŞTE YAPILAN O YORUMLAR : Bağbaşı Toki'nin suları sapsarı akıyor.Kullanmaya bile tiksinir olduk.Ve iğrenç bir koku var gibi.Yetkililerin buna bir çözüm bulmaları gerekiyor.Su bu başka birşeye benzemez yahuuu Bağbaşı da güzel akıyor ama sap sarı geliyor çoğu zaman Bir de bi dolu para harcandı bi şeye benzemedi. Su değil.maşallah laam yiyoruz içiyoruz çare bulacak yerde daha beter ediyorlar. Sular bağbaş'ın da sap sari ve pis kokuyor neyinden memnun olacağız tabi ki değiliz. Berbat kervansrayin suyu siyah gömlek aldım daha giymeden çamaşır makinasina attım bir çıktı bembeyaz hep kirecli su valla herşey israfa dönüştü sayelerinde Nasıl güzel anlatamam sanki gazoz akıyor çeşmeden içmelere doyamıyoruz Geçenlerde belediyeye şikayette bulundum resmen benimle dalga gecti çalişan memur aksın adam bosver diye telefon da başka memurla muabbet etti Mehtap tepesinde sular boşa akıyor. Eskisinden daha kötü oldu suyun basıncı hiç Yok her taraf patlak Ne memnu nu çoluk çocuk hastalandı sular çamur gibi su bile içilmiyo leş gibi kokuyo Ahi Evran'da sürekli bir su kesinti akmaya başlayınca da iplik gibi bir su bu nedir nasıl bir arızadır ki bir aydır düzeltilemedi.Yıllarca alt yapı çalışmaları yüzünden çamurun üzerinde gezindik bunun içinmiş meğer. Su sorunu olmayan küçük bir şehirde sular kesiliyor.icmeyi bırakın çamaşır bulaşık yıkarken bile pis.alt yapı değişiyor dendi.degisen ne oldu bilmiyorum.ulasim deseniz ayrı sorun. Eskiyi arar olduk. Çarşı içinde bile hem sarı akıyor hem az da olsa kokuyor 2) su basıncı çok az aynı anda 2 musluktan su gelmiyor, biri suyu kullanırken evde diğeri yağmur duasına çıkan insanlar gibi bakışıyoruz, başkan bisklete binsin bizde küplere binelim, mart gelsin hele bi def olup gidecek Adamları arıyoruz patlak var DİE adam lar bakmıyor bile Her taraftan su kaynıyor.. Patlakları yapan yok Bu su yüzünden nerdeyse kirsehiri terk edecem valla belediye baskani resmen milletle dalga geçiyo hani yenilenmisti insanlar hep hasta ya Ben sadece sudan değil nasuhdede mahallesi bozbağ sokağın bitmek bilmeyen yol çilesinden de memnun değilim Suyun tadı degişti artık ne içebiliyoruz nede kullanabiliyoruz hazır su kullanıyoruz Evet sular cok kirli resmen çamur akıyor musluktan böyle giderse büyük bi salgın hastalık yayılılr allah korusun nerde bu yetkililer Sularımız aşırı kireçli ve koku var.Aspesli boruların tamamı değişti ise,sorun yok..Ama acil olarak su depoları dezenfekte edilmeli ve arıtma tesisi kurulmalı..Anlayacağınız su sorunu bitmiş değildir Kireçli...Arıtma işlemlerinin standartlarında yapıldığından da emin değilim. Belediye hizmetleri çok amatörce. Çağın gerisinde..Bisikletle olmuyor Belediye başkanı kendisi bilir ahanda mart yaklaşıyor Kirsehire suyunu veren özbağ bile bozuk su içiyor oda yetmiyor tankerle takviye yapılıyor koyver gitsin

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!