Kırşehir Veterinerler Odası Başkanlığı 3. Kez Mehmet Taşdemir'in
Kırşehir Veteriner Hekimler Odası Başkanlığı'na 3. kez seçilen Mehmet Taşdemir, '' kimseyi ötekileştirmeden hep birlikte biz olarak yolumuza devam edeceğiz'2 ifadelerini kullandı.
15. Genel Kurulu gerçekleştirilen Kırşehir Veteriner Hekimler Odası Başkanlığı'na üyelerin teveccühüyle 3. kez Veteriner Hekim Mehmet Taşdemir getirildi.

2 Dönemdir sürdürdüğü başkanlık görevine yeni dönemde tekrardan seçilmenin kendisi için onur olduğunu belirten Taşdemir açıklamasında şu ifadelere yer verdi ;
Kırşehir Veteriner Hekimler Odası Başkanlığı'na beni layık gören tüm üyelerimize teşekkür ediyorum.
Veteriner Hekim lik mesleği insanlığa tarih boyunca;ciflikten sofraya gıda üretiminde,insan sağlığında,hayvan sağlığında ve gıda hijyeninde hizmet vermektedir ve vermeye devam edecektir.
Bizden önce hizmetleri bulunan meslektaşlarıma katkılarından dolayı sükranlarımı sunuyorum.
Yeni dönemde hizmetin devamlılığı ve daha ileri taşımak için kimseyi ötekileştirmeden hep birlikte biz olarak yolumuza devam edeceğiz.
Oda seçimlerimizin tüm meslektaşlarımıza ve meslek unsurlarımıza hayırlı olmasını yüce Allah'tan niyaz ediyorum.Saygılarımla...

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
MHP'de Kırşehir gündemini sarsan değişim
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



