Kırşehir'de Geniş Çaplı Gıda Denetimi
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından başlatılan ''Gıda Denetim Seferberliği'' kapsamında Kırşehir'de Tarım ve Orman İl Müdürü Duran Seçen'in de katılımıyla gıda denetimi başlatıldı.
Tarım ve Orman Bakanı Sayın Bekir Pakdemir'li tüm yurtta eş zamanlı "Gıda Denetim Seferberliği" başlatıldığını duyurmuştu. Bakanlığıb talimatları gereği, 81 İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından 25-28 Ekim 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan ‘’Gıda Denetim Seferberliği’’, İl Tarım ve Orman Müdürü Duran Seçen'in katılımı ile Kırşehir genelinde de başlatıldı.
‘’Gıda Denetimi Seferberliği’’ kapsamında güvenilir ve hijyenik gıdaya ulaşmak için, Kırşehir genelindeki tüm işletmelerin denetleneceği belirtildi. Denetimler esnasında konuşan İl Müdürü Duran Seçen " Bizler üreticilerimizin sağlıklı gıdaya ulaşmaları için düzenli olarak denetimlerimizi gerçekleştiriyoruz. Sayın Bakanımızın talimatları ile 25-28 Ekim tarihleri arasında il genelinde eş zamanlı olarak denetimlere başladık. Vatandaşlarımız unutmamalıdır ki en iyi denetçi tüketicilerimizin kendisidir. Karşılaşmış oldukları sorunlarda tüketicilerimiz bize “Alo 174” hattından ihbarlarını iletebilirler." dedi.



Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Saadet Partisi’nden Kırşehir’de üç ayrı program
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



