G-5YQ86BM24G
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir · 22°C
Bizi Takip Edin
24 Nisan 2026 - 23:44 - Güncellenme: 24 Nisan 2026 - 23:45 G: 24 Nisan 2026 - 23:45

Kırşehir’de Maaş Krizi: 3 İşçi inşaatın iskelesine çıktı

Kırşehir’de yapımı süren hükümet konağı inşaatında çalışan 3 işçi, maaşlarını alamadıkları iddiasıyla iskeleye çıktı. Polis ekiplerinin çalışması sonucu işçiler ikna edilerek aşağı indirildi.

0 Paylaşım
Kırşehir’de Maaş Krizi: 3 İşçi inşaatın iskelesine çıktı

Kırşehir’de yapımı devam eden hükümet konağı inşaatında çalışan 3 işçi, ücretlerini alamadıkları iddiasıyla inşaat iskelesine çıktı. Olay, kent merkezinde sürdürülen hükümet konağı inşaatında meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, bir süredir maaşlarının ödenmediğini ileri süren işçiler, duruma tepki göstermek amacıyla inşaat alanındaki iskeleye çıktı. İşçileri gören vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi.

Olay yerine gelen ekipler çevrede güvenlik önlemi alırken, Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri işçileri ikna etmek için çalışma başlattı. Yapılan görüşmelerin ardından 3 işçi bulundukları yerden indirildi.

İşçiler, ifadeleri alınmak üzere polis merkezine götürülürken, maaşların ödenmediği iddiası ve olayın detaylarına ilişkin inceleme başlatıldı.

#hükümet konağı #inşaat iskelesi #işçi #maaş

Video

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!