Kırşehir’de Maaş Krizi: 3 İşçi inşaatın iskelesine çıktı
Kırşehir’de yapımı süren hükümet konağı inşaatında çalışan 3 işçi, maaşlarını alamadıkları iddiasıyla iskeleye çıktı. Polis ekiplerinin çalışması sonucu işçiler ikna edilerek aşağı indirildi.
Kırşehir’de yapımı devam eden hükümet konağı inşaatında çalışan 3 işçi, ücretlerini alamadıkları iddiasıyla inşaat iskelesine çıktı. Olay, kent merkezinde sürdürülen hükümet konağı inşaatında meydana geldi.
Edinilen bilgilere göre, bir süredir maaşlarının ödenmediğini ileri süren işçiler, duruma tepki göstermek amacıyla inşaat alanındaki iskeleye çıktı. İşçileri gören vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Olay yerine gelen ekipler çevrede güvenlik önlemi alırken, Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri işçileri ikna etmek için çalışma başlattı. Yapılan görüşmelerin ardından 3 işçi bulundukları yerden indirildi.
İşçiler, ifadeleri alınmak üzere polis merkezine götürülürken, maaşların ödenmediği iddiası ve olayın detaylarına ilişkin inceleme başlatıldı.
Video
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Son Yazıları
- Cesaretin Var mı Sayın Vekil ?
- Başka Çare Kalmadı
- Kulak Vermediğin Kırşehir Kamuoyu Seni Devre Dışı Bırakır
- Çin'in Şeytani Soykırım Planı
- Kırşehir'e Millet Bahçesi Gerekir mi ?
- ''Kırşehir'e Yeni Hastane'' Gerçeği
- Hata Kendilerinde Değil Kırşehirdeymiş !
- Devlet Fabrika Kurar mı ?
- AK Parti Üçlü Ayrımda
- Kırşehir'de AK Parti'nin Kaderini Belirleyecek Seçim
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



