G-5YQ86BM24G
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir · 22°C
Bizi Takip Edin
14 Aralık 2017 - 13:36 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12 G: 05 Mayıs 2023 - 17:12

Kırşehirli ''Yeşili'' Seçti

0 Paylaşım
Kırşehirli ''Yeşili'' Seçti
Sosyal Medyada özellikle ''twitter'' da genellikle çevreci örgütler tarafından , Cacabey Meydanının eski ve yeni görüntüleri karşılaştırılarak , Cacabey Meydanının betonlaştırıldığı dile getiriliyor.Biz de bu durumu Kırşehirlilere sorduk; ESKi CACABEY Mi , YENi CACABEY Mi ? Yaklaşık 1700 kişinin oy verdiği anketi yaklaşık 28 bin kişi ise takip etti.Anketten %83 ile ''Eski Cacabey Daha Güzeldi'' sonucu çıktı.Sosyal medya üzerinden yapılan oylamaya yüzlerce yorum yapıldı. İŞTE O YORUMLARDAN BAZILARI ; Eski hali tabi ki her yer beton Yeni hali çok itici oldu. Bence ağaçlandırma yapılmalı. Söğüt ve Çınar gibi ağaçların gölgesinde banklarda oturmak varken neden güneşin altında duruyor o banklar. Ağaç dikilecek kadar mermerler kaldırılıp bir an önce dikilmeli bence. Eski hali daha güzeldi Atamızın heykeli de aynen yerine konmalı nedense saat bile yok şehrin göbeğinde asıl yerinde güzeldir sunuda söyleyeyim bazıları yeşilliğe layık değil ! Tabi ki eski hali, rant uğruna yeşili mahvettiler... Ama Allah var "belediyemiz çok çalışkan,(!) ekmeğini TAŞ dan çıkarıyor"... Eski daha güzeldi ayrıca caminin önünde olan şemsiyeler tüm estetiği bozuyor O kadar yeşillik nereye gitmiş ki ? şöyle uzaktan bakınca sanki şehirler arası otobüs terminali gibi olmuş yeni hali... Yeni hali en azindan bir miting toplanma yeri oldu yaşar başkanım daha iyilerini yapıyor yapmayada devam ediyor ALLAH ondan razı olsun  Valla Ankara lı enisteniz olarak eski cacabey meydani hada guzeldi Cacabey Medresesi Avrupalı veya başka bir milletin elinde olsaydı. Camekanla korunur çevresi korunur. En az yıllık 1-2 milyon turist çeker Kırşehirin ufku değişir uzay incelemesi yapan bilim adamları astronat yetişirdi. Yeni halide iyi ama yeşillikte olsa daha iyi olurdu  Yeni hali tabikide kıskanmayın lütfen Zaten yeşilliği çok az olan bir şehirdi şimdi adi üstünde KIRşehir olmuş.. yenilensin tabi ki ama yeşilliklerle dolu olarak betonla değil..    

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!