Koronavirüs Kırşehir Belediyespor'a Sıçradı
Kırşehir Belediyespor'da 5'i futbolcu 9 personelin testi pozitif çıktı.
Ülkemizi giderek etkisi altına alan Covid-19 bu kez Kırşehir Belediyespor'a sıçradı.
Kulüpten yapılan açıklamada ;
Ligin ilk müsbakası öncesi tesislerimizde yapılan Covid-19 PCR Testi sonuçlarına göre 5'i futbolcu olmak üzere 9 kişiye pozitif tanısı konulmuştur.Mevcut durumda Pazar günü oynayacağımız Turgutluspor mğsabakasına 17 kişilik , eksik kafile ile hareket edeceğimizi üzülere bildiririz.'' denildi.
İŞTE O AÇIKLAMA :

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



