Koronavirüsü Kapıp Kırşehir'e Kaçarken Yakalandı
Ankara'da koronavirüse yakalanan hasta Kırşehir'de otobüsten indirilerek karantinaya alındı.
Ankara'da ikamet eden A.G (58) bir süre önce rahatsızlanarak hastaneye başvurdu.Koronavirüs belirtileri gösteren hasta kendisine yapılan testin sonucunu beklemeden otobüse atlayarak Kırşehir'e doğru yola çıktı.Yolcuğu sırasında Covid-19 testi pozitif olan hastanın sonuçları sisteme düşer düşmez ekipler harekete geçti.

Ankara Emniyet Müdürlüğü ile irtibata geçen ekipler vatandaşın otobüs ile Kırşehir’e gelmek üzere olduğunun tespit etti. Akşam saatlerinde Jandarma Ekipleri ile birlikte Akpınar ilçesi mevkii’nde otobüs durduruldu. Eşi ile birlikte seyahat eden A.G. otobüsten indirilerek sağlık kontrolünden geçmesinin ardından tedbir amaçlı ambulans ile ikametine götürüldü.Otobüste yolculuk yapan diğer yolcular tedbir amaçlı 14 gün karantina altına alındı.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Saadet Partisi’nden Kırşehir’de üç ayrı program
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



