Kumar Hastalığı Virüsün Önüne Geçti : 12 Gözaltı
KIRŞEHİR’de polis, 12 kişiyi müstakil evde kumar oynarken yakaladı.
Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, müstakil bir evde kumar oynandığı ihbarı üzerine harekete geçti. Aşıkpaşa Mahallesi'ndeki eve gece yarısı baskın düzenleyen polis, T.A., C.T., T.H., Ç.O., B.M., K.H., H.E., R.F., E.A., G.A., A.F. ve E.K.'yi kumar oynarken suçüstü yakaladı. Emniyete götürülen 12 kişiden 10'u 'kumar oynamak', 'kapalı mekanda sigara içmek' ve 'koronavirüs tedbirlerine uymamak' suçundan para cezası verilip salıverildi.
Kumar oynamak için yer teminiyle suçlanan T.A. ve C.T.'nin sorguları ise sürüyor.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



