G-5YQ86BM24G
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir Haber Türk
Kırşehir · 22°C
Bizi Takip Edin
09 Mayıs 2018 - 09:44 - Güncellenme: 05 Mayıs 2023 - 17:12 G: 05 Mayıs 2023 - 17:12

Mehmet Tekin, ''İspat Edin, Görevimizi Bırakırız''

0 Paylaşım
Mehmet Tekin, ''İspat Edin, Görevimizi Bırakırız''
Bahamettin Öztürk'ün Kırşehir Esnaf ve Sanatkarlar Odası genel kurulunun ardından sarf ettiği ,Belediye'deki su ve reklam borcuna karşılık, iş vaadiyle oy talebinde bulundular iddiasına genel kuruldaki rakibi Mehmet Tekin'den cevap geldi, ''ispat edin, görevimizi bırakalım''

Kırşehir Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Mehmet Tekin , Kırşehir Belediye Başkanı Yaşar Bahçeci'nin amcası Alaaddin Bahçeci ile birlikte kamera karşısına geçti ve Bahamettin Öztürk'ün geçtiğimiz günlerde yapılan Kırşehir Esnaflar ve Sanatklar Odası genel kurulunun ardından sarf ettiği iddialara cevap verdi. İŞTE MEHMET TEKİN O AÇIKLAMASINDAN SATIR BAŞLARI: BELEDİYE BAŞKANI İLE ARAMIZA NİFAK SOKMAYA ÇALIŞIYORLAR  "Ahilik,kardeşlik düsturu ile çıktığımız bu yolda yine Ahilik,kardeşlik düsturuyla da devam edeceğiz.Genel Kurul sonrasında Bahamettin Başkanımızın bir açıklaması vardı.Belediye Başkanımız ve amcasıyla ilgili su borcu ve reklam paralarını ödemekle sildirmekle oy istendiğine yönelik ithamda bulunuldu.Kesinlikle öyle bir talebimiz olmadı.Hiçbir esnafa gidip de sizin su borcunuzu ,reklam borcunuzu sildirelim şeklinde kesinlikle oy talebinde bulunmadık.Kendi şoförler odamızın seçimlerini yaptık orada da öyle.Esnaf Odaları Birlik Başkanı Sayın Bahamettin Öztürk’ü burada yanlış yönlendiriyorlar.Belediye Başkanı ile bizim aramızı nifak sokmaya çalışanlar var.Ulaşım master planı çıktığından beri bazı basın organları Belediye Başkanımızla aramıza nifak sokmaya çalışıyorlar.Biz her zaman Ahilik kültür ve felsefesi, siyaset üstünde felsefe ve kültürdür.Hiçbir zaman siyasetçilerin işine karışmadık.Yardım talebimiz olduysa da bu esnafımız içindir. Esnaf Odalarına seçilen yeni yönetimine,esnafımıza hayırlara vesile olmasını dilerim.İspatlamayan namussuzdur. Esnaf Odaları'nın yeni yönetimine başarılar dileyen Başkan Tekin,"2 Mayıs Çarşamba günü olağan genel kurulumuzu gerçekleştirdik. Tüm şehrimize ve esnafımıza hayırlı,uğurlu olsun.Kazanan ekibe başarılar diliyoruz.Şoförler Odası olarak üzerimize ne düşen görev varsa her zaman hazırız,destekçiyiz"diye konuştu. İŞTE BAHAMETTİN ÖZTÜRK'ÜN O İDDİASI Hısımken hasım yapmaya çalışan bazı şerefsizler utansın.Belediyedeki , belediye başkanının da haber yoktur bundan ; Belediyedeki su ve reklam borcunuzu sildireceğiz , çoluğunuzu çocuğunuzu işe aldırtacağım diyor bu arkadaş , Başkanın Amcası … Kardeşim öyle bir marifetin varsa kahvecilerde , otelcilerden , pastanecilerden alınan su bedelini 4 lira değil 1 liradan verdirtte seni alnından öpeyim."  

Yorumlar

+ Yorum Yap

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!