MHP İl Teşkilatından Pandemi Nöbeti Tutan Polislere Tatlı İkramı
Kırşehir MHP İl Teşkilatı Pandemi tedbirleri kapsamında nöbet tutan polislere tatlı ikram etti.
MHP İl Başkanı Arif Kılıç ve merkez ilçe başkanı Ramazan Adalı , koronavirüs tedbirleri kapsamında saat 21:00'den sonra şehrin muhtelif noktalarında nöbet tutan polisleri ziyaret ederek tatlı ikramında bulundu.

Asker ve polislerimizin Türkiye'nin güvenliğinin teminatı olduğunu belirten Arif Kılıç , '' Pandemi nedeniyle zor bir dönemden geçiyoruz.Bizler de MHP İl Teşkilatı olarak nöbet tutan polislerimize bir nebze olsun moral ve destek vermek adına kendilerine ziyarette bulunarak tatlı ikram ettik.Askerimizin de polisimizin de ayağına taş değmesin Allah yardımcıları olsun.'' dedi.

Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



