Selahattin Ekicioğlu'ndan İsrail'e Kınama Mesajı
Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, İsrail'in hastane saldırısının ardından kınama mesajı yayınladı.
İsrail Gazze'de kanlı bir saldırı gerçekleştirdi. El-ehli hastanesine düzenlenen saldırıda 1000'e yakın insan hayatını kaybetti.
Müslümanlara yönelik vahşi saldırı sonrasında Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu kınama mesajı yayınladı.
Yayınladığı mesajda Ekicioğlu şu ifadelere yer verdi :
Hastaneleri bombalamak, sivil insanların, çocukların ölümüne neden olmak bir insanlık suçudur.
İsrail'in Gazze'de Hastaneye yaptıgı saldırıyı şiddetle kınıyorum.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



