SEYGED Başkanı Ömer Çetiner Koronavirüs Nedeniyle Hayatını Kaybetti
Seyfe Gölü Ekoloji Derneği Başkanı ve Fotoğraf Sanatçısı Ömer Çetiner Hayatını Kaybetti.
Kırşehir'de mühendislik mesleğini sürdüren ve Seyfe Gölü Ekoloji Derneği Başkanlığı yapan, aynı zamanda fotoğraf sanatçısı olan Ömer Çetiner oğlunun lösemi tedavisi için İstanbul'da bulunuyordu.Burada koronavirüse yakalanan Çetiner yoğun bakımda tedavi altına alındı.Entübe olan Çetiner buradaki yaşam mücadelesini kaybetti.
KIRŞEHİR ÖNEMLİ BİR DEĞERİNİ KAYBETTİ
Kendisi de Seyfe Köyü nüfusuna kayıtlı olan Ömer Çetiner , Seyfe Gölü'nün korunması için çok sayıda çalışma yapmıştı.Seyfe Gölü Ekoloji Derneği Başkanı da olan Çetiner , Seyfe Gölünü fotoğraflayarak albümler ve takvimler hazırlayıp , gölün tanıtımına da önemli katkılar sunmuştu.Acı haber ile birlikte Çetiner'in sevenleri yasa boğuldu.

Kırşehir Haber Türk olarak Ömer Çetiner'e Allah'tan rahmet yakınlarına ise baş sağlığı dileriz.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



