Vali Akın'dan Pandemi Servisine Destek Ziyareti
Valimiz Sayın İbrahim Akın, Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi Pandemi Servisine destek ziyaretine bulundu.
Vali Akın'a ziyaretinde İl Sağlık Müdürü Dr. Ali Bulut, Başhekim Yahya Şahin de eşlik etti. Hastane yöneticilerinden pandemi ile ilgili yürütülen çalışmalar hakkında bilgiler alan Vali İbrahim Akın, sağlık çalışanlarının görevlerini özveri ile yerine getirdiklerini söyledi.
Tüm dünyanın olduğu gibi ülkemizin de gündeminde olan Koronavirüs ile mücadele kapsamında salgının yayılmasını önlemek üzere ilimizde de önemli kararlar alınıp uygulamaya konulduğunu belirten Vali Akın, “Sağlık çalışanlarının bu süreçteki yükünün farkındayız. Arkadaşlarımız fedakârca çalışıyorlar. Bizler de sahada denetimlere çıkarak vatandaşlarımıza hatırlatmalarda bulunuyoruz. Vatandaşlarımızdan da salgınla mücadelede başarılı olmak için maske, mesafe ve temizlik kurallarına uymada hassasiyet göstermelerini bekliyoruz. Bu vesileyle, Koronavirüs ile mücadelede önemli görevler üstlenen başta sağlık çalışanlarımız olmak üzere tüm personele kolaylıklar diliyorum.” dedi.
Vali Akın'ın ziyareti Pandemi Servisinde incelemelerde bulunarak sağlık çalışanları ile sohbet etmesi ile sona erdi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



