Vatandaşlar İsyan Etti , Onlar Birbirini Suçladı ?
Ramazan Bayramı ile birlikte sevdiklerine ulaşmak isteyen vatandaşlar hem internet üzerinden hem de arama yoluyla ulaşımda zorluk yaşıyor.
Korona virüs salgını nedeniyle bayramda 81 ilde sokağa çıkma yasağı uygulanırken, GSM operatörleri Turkcell, Türk Telekom ve Vodafone sınıfta kaldı.
Bayramlaşmak için yakınlarını aramak isteyen vatandaşlar bağlantı ve şebeke sorunlarıyla karşılaştı.
ŞEBEKE SORUNU ÇÖZÜLECEKTİ AMA...
Oysa Elazığ depremi sonrası 3 operatörden yapılan açıklamada hatlarla ilgili çalışma yapılacağı bildirilmişti.
OPERATÖRLER BİRBİRİNİ SUÇLADI
Operatörlerin bağlantı sıkıntısı saat 14:00 itibariyle halen devam ederken sorun hakkında üç operatör de birbirini suçladı.
Türkcell, Türk Telekom ve Vodafone'dan yapılan açıklamalar şöyle:



Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Kırşehir'de 70'ler, 80'ler ve 90'ları yaşatan şoför
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



