Yeni Dezenfekte Aracı Kırşehir Sokaklarında
Kırşehirli iş adamının ürettiği ve bağışladığı yeni dezenfekte aracı Kırşehir cadde ve sokaklarında dezenfekte çalışmalarına başladı.
Ankara'da faaliyet gösteren Sancak Makina toz indirgeme sistemleri sahibi Ali Bozkurt Koronavirüs ile mücadele için ürettiği ve ''Coronasavar-19'' adını verdiği dezenfekten araçlarından birisini Kırşehir Belediyesi'ne bağışlamıştı.

Belediyeye ait bir kamyon üzerine monte edilen yeni araç , geniş çaplı dezenfeksiyon için üretildi.Dezenfeksiyon maddesini verimli şekilde kullanan yeni araç hem cadde ve sokaklarda dezenfekte edecek hem de ilaçlama için yoğun şekilde kullanılacak.
DEZENFEKSİYONA BAŞLADI
Kırşehir Belediyesi garajında bir kamyon üzerine yerleştirilen ve gerekli teknik çalışmanın ardından ilaçlamaya hazır hale getirilen dezenfeksiyon cihazı çalışmalarına başladı.Cadde ve sokakları etkin bir şekilde dezenfekte eden araç aynı zamanda çöplük alanlarında da dezenfeksiyon çalışmalarına hız verdi.
Yorumlar
+ Yorum YapHenüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Gözden Kaçmasın
Balkonunu Kapatanlar Dikkat: Söküm kararı çıkabilir
Görüntüle →İlginizi Çekebilir





Trend Haberler
Mucur'da kayıp alarmı mutlu sonla bitti




Son Haberler
Kırköy Kervansaray Engelsiz Yaşam Merkezi’nde Karne Heyecanı



