Toklumen’den Mucur Obruk’a doğa dolu program

YAŞAM 13.05.2026 - 20:17, Güncelleme: 13.05.2026 - 20:08
 

Toklumen’den Mucur Obruk’a doğa dolu program

Kırşehir Belediyesi, hafta sonu vatandaşları doğayla buluşturacak iki ayrı etkinlik düzenliyor. Kamp Ateşi 16 Mayıs’ta Toklumen Âşık Said Parkı’nda, Doğa Yürüyüşü ise 17 Mayıs’ta Mucur Obruk Köyü’nde gerçekleştirilecek.

Kırşehir Belediyesi, kentte sosyal yaşamı canlandırmak ve vatandaşları doğayla buluşturmak amacıyla hafta sonu iki ayrı etkinlik düzenliyor. “Kamp Ateşi” ve “Doğa Yürüyüşü” programlarıyla Kırşehirliler hem temiz havada vakit geçirme hem de kentin doğal güzelliklerini yakından görme imkânı bulacak. Programın ilk etkinliği olan Kamp Ateşi, 16 Mayıs 2026 Cumartesi günü saat 18.00’de Toklumen Âşık Said Parkı’nda gerçekleştirilecek. Doğanın kalbinde keyifli bir akşam geçirmek isteyen vatandaşlar için düzenlenen etkinlikte, katılımcıların hava şartlarına uygun kıyafetlerle programa gelmeleri istendi. Etkinliğe katılacak vatandaşlar için saat 18.00’de Neşet Ertaş Kültür Sanat Merkezi önünden ücretsiz servis kaldırılacak. Hafta sonunun ikinci etkinliği ise 17 Mayıs 2026 Pazar günü saat 06.00’da Mucur Obruk Köyü’nde düzenlenecek olan Doğa Yürüyüşü olacak. “Bir nefes temiz hava için sen de bize katıl” çağrısıyla duyurulan yürüyüş programında doğaseverler, sabahın erken saatlerinde Kırşehir’in doğal güzellikleri arasında yürüyüş yapma fırsatı yakalayacak. Bu etkinlik için de saat 06.00’da Neşet Ertaş Kültür Sanat Merkezi önünden ücretsiz servis hareket edecek. Kırşehir Belediyesi tarafından yapılan duyuruda, her iki programa katılmak isteyen vatandaşların önceden kayıt yaptırmaları gerektiği belirtildi. Başvurular için son tarih ise 15 Mayıs 2026 Cuma günü mesai bitimi olarak açıklandı. Etkinliklere katılım ve kayıt işlemleri için vatandaşlar 0530 402 51 17 numaralı telefon üzerinden bilgi alabilecek. Kırşehir Belediyesi’nin düzenlediği doğa temalı programların, hem kentte sosyal etkileşimi artırması hem de vatandaşlara doğal alanlarda kaliteli zaman geçirme imkânı sunması bekleniyor.
Kırşehir Belediyesi, hafta sonu vatandaşları doğayla buluşturacak iki ayrı etkinlik düzenliyor. Kamp Ateşi 16 Mayıs’ta Toklumen Âşık Said Parkı’nda, Doğa Yürüyüşü ise 17 Mayıs’ta Mucur Obruk Köyü’nde gerçekleştirilecek.

Kırşehir Belediyesi, kentte sosyal yaşamı canlandırmak ve vatandaşları doğayla buluşturmak amacıyla hafta sonu iki ayrı etkinlik düzenliyor. “Kamp Ateşi” ve “Doğa Yürüyüşü” programlarıyla Kırşehirliler hem temiz havada vakit geçirme hem de kentin doğal güzelliklerini yakından görme imkânı bulacak.

Programın ilk etkinliği olan Kamp Ateşi, 16 Mayıs 2026 Cumartesi günü saat 18.00’de Toklumen Âşık Said Parkı’nda gerçekleştirilecek. Doğanın kalbinde keyifli bir akşam geçirmek isteyen vatandaşlar için düzenlenen etkinlikte, katılımcıların hava şartlarına uygun kıyafetlerle programa gelmeleri istendi. Etkinliğe katılacak vatandaşlar için saat 18.00’de Neşet Ertaş Kültür Sanat Merkezi önünden ücretsiz servis kaldırılacak.

Hafta sonunun ikinci etkinliği ise 17 Mayıs 2026 Pazar günü saat 06.00’da Mucur Obruk Köyü’nde düzenlenecek olan Doğa Yürüyüşü olacak. “Bir nefes temiz hava için sen de bize katıl” çağrısıyla duyurulan yürüyüş programında doğaseverler, sabahın erken saatlerinde Kırşehir’in doğal güzellikleri arasında yürüyüş yapma fırsatı yakalayacak. Bu etkinlik için de saat 06.00’da Neşet Ertaş Kültür Sanat Merkezi önünden ücretsiz servis hareket edecek.

Kırşehir Belediyesi tarafından yapılan duyuruda, her iki programa katılmak isteyen vatandaşların önceden kayıt yaptırmaları gerektiği belirtildi. Başvurular için son tarih ise 15 Mayıs 2026 Cuma günü mesai bitimi olarak açıklandı.

Etkinliklere katılım ve kayıt işlemleri için vatandaşlar 0530 402 51 17 numaralı telefon üzerinden bilgi alabilecek. Kırşehir Belediyesi’nin düzenlediği doğa temalı programların, hem kentte sosyal etkileşimi artırması hem de vatandaşlara doğal alanlarda kaliteli zaman geçirme imkânı sunması bekleniyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (3 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Bir kesime değil, TUM KIRSEHIRE YONELIP LÜTFEN PROJE URETELIM... YARATICI VE HERKESI ILGILENDIREN
(14.05.2026 12:00 - #23855)
Genel de hep yazıyorum, bir kitleyi değil herkesi ilgilendiren program olmalı. Somut eser istiyoruz. Bir tranvay gelmedi, pazar yeri gerçekten kötü, yerli üretim yapan teyzeler beton ustun de oturuyor, kış soğuğun da pazar da, ben çok üzülüyorum....... yollar bir aya varmadan bozuluyor.... parktaki ağaçlar kuruyor..... gece gidelim ateş yakalım, bu mudur..... belediye biraz, vatandaşa yonelmeli..... akşam 21 de otobüsler son, sefer konabilir.... Gaziantep de harika bir hayvan barınağı var. Kirsehir de bir suru uygun arazi, can dostları betonarme hapsede değil de, doğal yaşam alanı sunula bilir.... sürekli benzer etkinlik....ateş yaktık, yürümeye gittik, tekrar diyorum, evet güzel.... ama maalesef somut çıktı yok.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
PROJE ÜRETELİM
(14.05.2026 13:33 - #23859)
Kendimiz için yürüyelim de doga için ne yapıyoruz????? Benim mantığım şudur, bir başarı sonrası ödül hakederim. Altı geçit bir tane bile yok ve çok elzem, bir vok yer de belediyenin diktiği ağaçlar kuruyor, hızlı tren gibi tranvay da bir gelemedi, tüm şehirlerde nerede ise harika restoran ve çay bahçeleri var, biz de 21 den sonra restoran yok...gibi gibi...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yine de ne diyelim
(17.05.2026 23:13 - #23903)
Onceliklerimiz olmali, kültür sanat wglwnce elbette olmalı. Maalesef geleceğe dönük ne somut bir eser var, ne de herkesi ilgilendiren projeler....hep aynı perspektifde etkinlikler....oysa bir şehri diri tutan ve insanları mutlu kılan, herkese yonelebilmektir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.