Kırşehir'in geleceği için kritik yatırım: Dev depolar yükseliyor

YAŞAM 23.06.2026 - 21:36, Güncelleme: 23.06.2026 - 21:36
 

Kırşehir'in geleceği için kritik yatırım: Dev depolar yükseliyor

Kırşehir Belediyesi, kentin içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla 5 bin tonluk ve 20 bin tonluk içme suyu depoları ile terfi merkezi inşaatlarını sürdürüyor.Kervansaray Mahallesi Mehtap Tepesi ve Şehitlik bölgelerinde devam eden çalışmalarla Kırşehir’in su arz güvenliğinin artırılması hedefleniyor.

Kırşehir Belediyesi, kentin içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla başlattığı büyük ölçekli depo ve terfi merkezi çalışmalarını sürdürüyor. Kervansaray Mahallesi Mehtap Tepesi İçme Suyu Deposu ile Şehitlik İçme Suyu Deposu projeleri tamamlandığında, şehrin su arz güvenliğinin artırılması hedefleniyor. Kırşehir’de içme suyu altyapısını daha güçlü, güvenli ve sürdürülebilir hale getirmek amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında 5 bin tonluk ve 20 bin tonluk içme suyu depoları ile terfi merkezi inşaatlarında çalışmalar devam ediyor. Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, şehrin içme suyu ihtiyacına yönelik önemli bir altyapı yatırımının hayata geçirildiğini belirterek, Kervansaray Mahallesi Mehtap Tepesi İçme Suyu Deposu ile Şehitlik İçme Suyu Deposu inşaatlarının sürdüğünü açıkladı. Başkan Ekicioğlu, yapılan çalışmaların yalnızca bugünün ihtiyacına değil, Kırşehir’in gelecekteki nüfus artışı ve su yönetimi planlamasına da katkı sunacağını ifade etti. Yeni depoların devreye alınmasıyla birlikte şehir genelinde suyun daha dengeli, verimli ve güvenli şekilde dağıtılması amaçlanıyor. Projeye ilişkin paylaşılan görüntülerde, geniş bir alanda kazı, temel, betonarme ve altyapı imalatlarının sürdüğü görülüyor. Şantiye alanlarında iş makineleri, vinçler ve ekiplerin yoğun mesaisi dikkat çekerken, içme suyu depolarının tamamlanmasıyla Kırşehir’in su depolama kapasitesinde önemli bir artış sağlanacak. Belediye tarafından yürütülen çalışma; içme suyu arz güvenliğini artırmanın yanı sıra, olası kuraklık dönemleri, tüketim yoğunluğu ve altyapı kaynaklı risklere karşı da kentin daha dirençli hale gelmesini hedefliyor. Yeni depolar ve terfi merkezi sayesinde suyun depolanması, basınç yönetimi ve dağıtım süreçlerinin daha etkin biçimde yürütülmesi bekleniyor. Kırşehir Belediyesi’nin altyapı yatırımları kapsamında sürdürülen proje, özellikle büyüyen yerleşim alanları ve artan içme suyu ihtiyacı açısından stratejik önem taşıyor. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte vatandaşlara daha kaliteli, kesintisiz ve güvenilir içme suyu hizmeti sunulması amaçlanıyor. Başkan Selahattin Ekicioğlu, açıklamasında şehrin içme suyu altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü vurgulayarak, yeni yatırımların Kırşehir’in geleceği için önemli bir kazanım olacağını ifade etti.
Kırşehir Belediyesi, kentin içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla 5 bin tonluk ve 20 bin tonluk içme suyu depoları ile terfi merkezi inşaatlarını sürdürüyor.Kervansaray Mahallesi Mehtap Tepesi ve Şehitlik bölgelerinde devam eden çalışmalarla Kırşehir’in su arz güvenliğinin artırılması hedefleniyor.

Kırşehir Belediyesi, kentin içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla başlattığı büyük ölçekli depo ve terfi merkezi çalışmalarını sürdürüyor. Kervansaray Mahallesi Mehtap Tepesi İçme Suyu Depo su ile Şehitlik İçme Suyu Depo su projeleri tamamlandığında, şehrin su arz güvenliğinin artırılması hedefleniyor.

Kırşehir’de içme suyu altyapısını daha güçlü, güvenli ve sürdürülebilir hale getirmek amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında 5 bin tonluk ve 20 bin tonluk içme suyu depoları ile terfi merkezi inşaatlarında çalışmalar devam ediyor.

Kırşehir Belediye Başkanı Selahattin Ekicioğlu, şehrin içme suyu ihtiyacına yönelik önemli bir altyapı yatırımının hayata geçirildiğini belirterek, Kervansaray Mahallesi Mehtap Tepesi İçme Suyu Depo su ile Şehitlik İçme Suyu Depo su inşaatlarının sürdüğünü açıkladı.

Başkan Ekicioğlu, yapılan çalışmaların yalnızca bugünün ihtiyacına değil, Kırşehir’in gelecekteki nüfus artışı ve su yönetimi planlamasına da katkı sunacağını ifade etti. Yeni depoların devreye alınmasıyla birlikte şehir genelinde suyun daha dengeli, verimli ve güvenli şekilde dağıtılması amaçlanıyor.

Projeye ilişkin paylaşılan görüntülerde, geniş bir alanda kazı, temel, betonarme ve altyapı imalatlarının sürdüğü görülüyor. Şantiye alanlarında iş makineleri, vinçler ve ekiplerin yoğun mesaisi dikkat çekerken, içme suyu depolarının tamamlanmasıyla Kırşehir’in su depolama kapasitesinde önemli bir artış sağlanacak.

Belediye tarafından yürütülen çalışma; içme suyu arz güvenliğini artırmanın yanı sıra, olası kuraklık dönemleri, tüketim yoğunluğu ve altyapı kaynaklı risklere karşı da kentin daha dirençli hale gelmesini hedefliyor. Yeni depolar ve terfi merkezi sayesinde suyun depolanması, basınç yönetimi ve dağıtım süreçlerinin daha etkin biçimde yürütülmesi bekleniyor.

Kırşehir Belediyesi’nin altyapı yatırımları kapsamında sürdürülen proje, özellikle büyüyen yerleşim alanları ve artan içme suyu ihtiyacı açısından stratejik önem taşıyor. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte vatandaşlara daha kaliteli, kesintisiz ve güvenilir içme suyu hizmeti sunulması amaçlanıyor.

Başkan Selahattin Ekicioğlu, açıklamasında şehrin içme suyu altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü vurgulayarak, yeni yatırımların Kırşehir’in geleceği için önemli bir kazanım olacağını ifade etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.