Baltalamaya çalışanlar değil Kırşehir'i koruyanlar kazanacak

YAŞAM 28.07.2025 - 23:23, Güncelleme: 28.07.2025 - 23:23
 

Baltalamaya çalışanlar değil Kırşehir'i koruyanlar kazanacak

Kırşehir’in en büyük sorunu, ne susuzluk ne de kuruyan göller... Asıl tehdit; “Bu şehirden bir şey olmaz” diyen, haksızlığa sessiz kalan, doğa talanını kalkınma sanan zihinsel bariyeridir. Bugün Kervansaray Dağları'na altın bahanesiyle saplanmak istenen hançer, yalnızca doğamıza değil; aklımıza, vicdanımıza ve ortak geleceğimize yönelmiş bir saldırıdır.

Bazen bir şehir susar, sadece toprağı konuşur. O toprağın da dili, susuzlukla çatlar; öfkeyle kabarır. İşte Kırşehir tam da bu durumda. Nehirler kurumadan, göller ölmeden, insanlar göç etmeden haykırmak gerekiyor: Gelin, kılıfına uydurulmuş “yatırım” masallarını bir kenara bırakalım. Gerçek şu: Kırşehir’in bağrına bir hançer saplanmak isteniyor. Adı da “madencilik.” Ama bu öyle bildiğiniz türden değil… Bu, altını alıp zehri geride bırakan, kazancı götürüp çöküşü burada bırakan bir soygun düzeni! Hüdayar Mete Buhara, görevden ayrılırken bir cümle kurdu; aslında her şeyin özeti oradaydı: “Kırşehir’in en büyük sorunu zihinlerdeki bariyerdir.” Ne acıdır ki hâlâ bu bariyerleri ellerinde balta gibi taşıyanlar var. “Bu şehirden bir şey olmaz” diyen pesimistler, “Senin işin mi maden?” diyerek susmamızı isteyen zihniyet bekçileri, “Devlet çıkarır, zengin olur” sanan bilgisizler… Hep birlikte suskunluğun düzenini koruyorlar. Ama susmayacağız! Çünkü bu şehir ya kendini savunacak ya da yavaş yavaş yok olacak. Şimdi madencilik propagandasına kulak verin: “Ülke kazanacak, halk zenginleşecek…” Gerçek mi? Çünkü o altın, burada çıkarılıyor ama yurt dışına gönderilip orada işleniyor. Devletin eline ne geçiyor biliyor musunuz? Yüzde 2! Evet, sadece yüzde 2. Geri kalan servet kimde? O devasa şirketlerde. Peki bizde ne kalıyor? Zehirli atıklar, susuzluk, kanserojen bulutlar ve sessiz bir çöküş. İliç’te yaşanan felaketi unutmadık. O maden sahası sadece toprağı değil, vicdanları da gömdü. Şimdi aynı senaryo Kervansaray Dağları'nda mı sahneleniyor? Seyfe Gölü'nü kurutan, Kızılırmak'ı zehirleyecek olan, tarımı bitirecek bu projeyi “kalkınma” diye pazarlayanlara şunu soruyoruz: Neyi kalkındırıyorsunuz? Çocukların mezarlarını mı? Kimse bize vatan sevgisinden bahsetmesin, eğer birilerinin çıkarı için bir şehrin doğasını, suyunu, geleceğini göz göre göre feda ediyorsa, bunun adı ekonomik karar değil, sessiz bir ihanettir. Biz bu ihanete ortak olmayacağız. Üstelik bu ihanete karşı ses çıkaranlara saldıranlar da var. Sosyal medya trolleri, masa başı iftiracılar, “şov yapıyorlar” diyerek haklıları hedef gösterenler... Ama korkmuyoruz. Çünkü biz bu şehirde çocuğuna temiz su içirmek isteyen annelerin, bir dönüm tarlasında alın teriyle üretim yapan çiftçilerin, yaşadığı toprağa sadakatle bağlı gençlerin safındayız. Kırşehir, kabuğunu kıracak ama öyle sessizce değil! Bu şehir, hakkını arayan onurlu insanların, doğasını savunan yürekli vatandaşların omuzlarında yükselecek. Ve bu şehir öyle bir ders verecek ki; haksız kazançlarla şişen ceplerin, iftirayla dolan dillerin, ihaneti normalleştiren yüzlerin hepsi tarihin çöplüğüne gömülecek! Kırşehir, rantçıların değil, evlatlarının geleceğini düşünenlerin şehri olacak. Ve biz, bu memleketin dürüst insanlarını lağım farelerine yem etmeyeceğiz. Ömer Duran  
Kırşehir’in en büyük sorunu, ne susuzluk ne de kuruyan göller... Asıl tehdit; “Bu şehirden bir şey olmaz” diyen, haksızlığa sessiz kalan, doğa talanını kalkınma sanan zihinsel bariyeridir. Bugün Kervansaray Dağları'na altın bahanesiyle saplanmak istenen hançer, yalnızca doğamıza değil; aklımıza, vicdanımıza ve ortak geleceğimize yönelmiş bir saldırıdır.

Bazen bir şehir susar, sadece toprağı konuşur. O toprağın da dili, susuzlukla çatlar; öfkeyle kabarır. İşte Kırşehir tam da bu durumda. Nehirler kurumadan, göller ölmeden, insanlar göç etmeden haykırmak gerekiyor:

Gelin, kılıfına uydurulmuş “yatırım” masallarını bir kenara bırakalım. Gerçek şu: Kırşehir’in bağrına bir hançer saplanmak isteniyor. Adı da “madencilik.” Ama bu öyle bildiğiniz türden değil… Bu, altını alıp zehri geride bırakan, kazancı götürüp çöküşü burada bırakan bir soygun düzeni!

Hüdayar Mete Buhara, görevden ayrılırken bir cümle kurdu; aslında her şeyin özeti oradaydı:
“Kırşehir’in en büyük sorunu zihinlerdeki bariyerdir.”

Ne acıdır ki hâlâ bu bariyerleri ellerinde balta gibi taşıyanlar var. “Bu şehirden bir şey olmaz” diyen pesimistler, “Senin işin mi maden?” diyerek susmamızı isteyen zihniyet bekçileri, “Devlet çıkarır, zengin olur” sanan bilgisizler… Hep birlikte suskunluğun düzenini koruyorlar.

Ama susmayacağız!

Çünkü bu şehir ya kendini savunacak ya da yavaş yavaş yok olacak.

Şimdi madencilik propagandasına kulak verin:
“Ülke kazanacak, halk zenginleşecek…”
Gerçek mi?

Çünkü o altın, burada çıkarılıyor ama yurt dışına gönderilip orada işleniyor. Devletin eline ne geçiyor biliyor musunuz? Yüzde 2! Evet, sadece yüzde 2. Geri kalan servet kimde? O devasa şirketlerde.
Peki bizde ne kalıyor? Zehirli atıklar, susuzluk, kanserojen bulutlar ve sessiz bir çöküş.

İliç’te yaşanan felaketi unutmadık. O maden sahası sadece toprağı değil, vicdanları da gömdü. Şimdi aynı senaryo Kervansaray Dağları'nda mı sahneleniyor?

Seyfe Gölü'nü kurutan, Kızılırmak'ı zehirleyecek olan, tarımı bitirecek bu projeyi “kalkınma” diye pazarlayanlara şunu soruyoruz:
Neyi kalkındırıyorsunuz? Çocukların mezarlarını mı?

Kimse bize vatan sevgisinden bahsetmesin, eğer birilerinin çıkarı için bir şehrin doğasını, suyunu, geleceğini göz göre göre feda ediyorsa, bunun adı ekonomik karar değil, sessiz bir ihanettir.

Biz bu ihanete ortak olmayacağız.

Üstelik bu ihanete karşı ses çıkaranlara saldıranlar da var. Sosyal medya trolleri, masa başı iftiracılar, “şov yapıyorlar” diyerek haklıları hedef gösterenler...

Ama korkmuyoruz.

Çünkü biz bu şehirde çocuğuna temiz su içirmek isteyen annelerin, bir dönüm tarlasında alın teriyle üretim yapan çiftçilerin, yaşadığı toprağa sadakatle bağlı gençlerin safındayız.

Kırşehir, kabuğunu kıracak ama öyle sessizce değil! Bu şehir, hakkını arayan onurlu insanların, doğasını savunan yürekli vatandaşların omuzlarında yükselecek. Ve bu şehir öyle bir ders verecek ki; haksız kazançlarla şişen ceplerin, iftirayla dolan dillerin, ihaneti normalleştiren yüzlerin hepsi tarihin çöplüğüne gömülecek!

Kırşehir, rantçıların değil, evlatlarının geleceğini düşünenlerin şehri olacak.

Ve biz, bu memleketin dürüst insanlarını lağım farelerine yem etmeyeceğiz.

Ömer Duran

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (12 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Cemil
(29.07.2025 00:23 - #18662)
Kırşehir'de maden arama ruhsatı verilen yerler o kadar fazlaki bizim Köy bundan etkilenmez diyenlerin de köylerine sıra gelecek. Geçen yıl en duyarlı memleket severin az da olsa bir şey yapma çabasına şahit oldum.En başta Boztepe,Özbağ,Çuğun ve civarı köyler bir araya gelir bir şeyler yapar diye umutlandım. Aradan 1 yıl geçti az sayıda kurum ve kişinin çabası harici kayda değer bir itiraz görmedim.Başka şehirdeki Kırşehirlilerden bir şey beklemeyin.Onların yaşadığı büyükşehirler gittikçe yaşanmaz hale geldiğinde diğer şehir sakinleri gibi sadece baktılar ve boyun eğdiler.Gurbetteki hemşehrilerimiz de doğaya uyumlu şehirlerde yaşarken Kırşehir'in madenler ile delik deşik olmasına çoğu itiraz etmeyecek,hatta Kırşehir kalkınıyor daha ne istiyorsunuz diyecektir. Hadi Kırşehir birlik ol, doğanı koru ki bizlerde her yıl geldiğimizde ne güzel memleketimiz var diye hep övünç duyalım.
YESIL ETIKETLI TEK SEHIRIZ Doğru söze ne denir.... Pandemi de şehrimiz ne kadar da kalabalıktı oysa.....uzaktan gelip ovunuyorlardi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hakan arslan
(29.07.2025 00:45 - #18664)
Kırşehir eski vekilleri Mikail aslan, hacı Turan, Salih Çetinkaya,Abdullah çalışkan halim Çakır hani Kırşehir seviyordunuz neredesiniz neden sesiniz çıkmıyor, Yerel gazete de Mikail aslan ı haber yapmış şehirin mimarı diye nerede şehirin mimarı Mikail aslan
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mucur lu
(29.07.2025 01:15 - #18666)
Sahi Ak parti milletvekili Necmettin Erkan ile külliyede itibarı olan Hacı Turan, kirsehir in mimarı Mikail Aslan, adalet bakan yardımcısı Salih Çetinkaya,hele milletvekiligini kaybettiginden beri Kırşehir e ugramaz Abdullah Çalışkan neredeler, kendleri Ankara da Kırşehir kimin umurunda, 3 5 CHP li den başka helal olsun size CHP li arkadaşlar iyi ki varsınız
Sehrimiz 8cin hizmet eden herkesden ALLAH RAZI OLSUN Değerli yorumcu konumuz siyaset değil. Çözüm odaklı olalım. Biz yerel nufus olarak derdimizi dogru ankatalim mi yetkililer de bize ses versin. Itisip kakisarak bir yere varamayiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Az kaldi
(29.07.2025 07:58 - #18669)
Kirdehir sahipsiz iktidar vekilini gören varmi geçen gün aradım nerden aradim keşke aramasaydim ..kendisi ide destek verdim ..talebimizi ilettik duymadığımız kalmadi
Uzucu..... Oyle mi??????? Erdem erdem erdem.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Reis 40
(29.07.2025 10:09 - #18673)
Cehhape zihinniyyetliler her dayim gaybetmeyye mahukumdur gazanan her daim reyyisimiz olacahtir
Hüseyin Bunun CHP ile ne alakası var anlamadım bu bir memleket meselesi.Kesin Kırşehirli değilsindir veya Kırşehir dışında yaşıyorsundur yoksa böyle bir yorum yazma talihsizliğinde bulunmazdınız yazık.
Konuyu saptirmayin. Siyaset tartismiyoruz Seyfe golumuz kurumasin. Ormankarimiz genislesin. Cesmelerimiz su dolsun
Düşünür CHP zamanında Kırşehir 3 mv çikaryodu akp zamanında iki ye düştü yakında bire düşecek Kırşehir kalkiniyo
Reis 40 Beleddiyeyi cehappe zihinniyetine virmediizmi yetmeddi 1 vekillide cehhape zihinniyetine virdiiz sonracimada cehappe ilen bunnun ne alakasi var diyorusunuz
.... Evet millet vekili sayımız 3'ten 2 'ye düştü
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Anti Parantez
(29.07.2025 10:15 - #18674)
Bu millet belki ders alır diye, Yüce Rabbim bela hazinesinden bu millete verdikçe veriyor. Ancak, anketlere bakıyorsunuz oyları hala yüzde 30 'larda. Geçmişte Tansu Çiller 'in DYP 'si, Bülen Ecevit 'in DSP 'si, Turgut Özal 'ın ANAP 'ı bunların memlekete verdiği zararın binde birini vermedikleri halde, siyaset sahnesinden silindiler. Vatandaşa bir haller oldu. Topal Timur 'un filleri gibi üzerlerinden geçen bir partiye hala her 3 kişiden bir tanesi oy veriyor. Ee, ne diyelim o zaman, gazabınız bol olsundan başka.
YEREL NÜFUS ve KAYGILARI Değerli kardeş im demokrasi var ulkem8z de..... saygı duymak zorundayız. Ama derdimizi de doğru anlatmamız gerek
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Çevreci
(29.07.2025 15:26 - #18697)
Türkiye'nin eğitimde en başarılı kenti unvanını taşıyan Şirin Kırşehir, halkı politicıyı çözmüş, Anadolu'nun merkezinde açan narin kır çiçeği misali bu nadide yerleşim yerini olanca çabamızla korumamız hepimizin yararınadır. Şehrin üniversitesinden, atanmışların koltuklarını kaybetme korkusundan bu çok mühim, hayati meselede bir karşı cümle dahi edilmeyişi, bilimin tarafsızlığı temel ilkesinden nasıl uzaklaştıklarını gösteriyor. Yıllardır işletilen Naldöken Dağlarındaki taş ocağı ile onlarca su kaynağı kurudu, kimsenin aldırdığı yok, üstüne altın madeni ruhsatları.... 20 seneye kalmaz, terk edilmiş şehirle karşı karşıya geliriz maalesef.....
YESIL ETIKETLI SEHRIMIZIN UNVANI DAIM OLSUN Değerli şirin Kırşehir sevdalısı, inşallah şehrimiz yeniden huzur dolu olacak. Yetkililer bizi anlatacak, derdimize derman olacaklar.
Çevreci İnşallah haklı çıkarsınız.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şahin Saray
(29.07.2025 15:27 - #18698)
Kırşehir’imiz hiç bir zaman rahat yüzü görmedi ve görünüşe bakılırsa böyle devam edecek gibi gözüküyor. Doğanın korunması ve su rezervinin bir şekilde sürdürülmesinin ve Garanti altına alınması gerektiğini düşünüyorum . Kırşehir’de gözlemlediğim bir kaç sorunda var yağış almamasının en büyük nedenlerinden birisi ise Yeşil alanların az olması toprağın aşırı ısınması ve nem kaybı , burada Kırşehir Belediyesinin yapacağı en önemli işlerden birisi Çatılarda TERAS sistemi yeşillendirilmesi Kiremitlerden kurtarılması çünkü Kiremitlerde ısıyı emerek Şehir Merkezinin aşırı ısınmasına neden olabiliyor. Önümüzdeki süreçte Küresel ısınmadan dolayı büyük Problemler yaşayacağız burada Belediyeye ve bizlere düşen görevler Çatı katlarını Yeşillendirerek Doğaya biraz yardımcı olabiliriz bunun Avrupa ve Dünya genelinde bir çok Örneği var . Şahin
Gul AYNEn katılıyorum değerli yorumcu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Haber Günaydın
(29.07.2025 22:02 - #18711)
Hep ayın nakarat anlat anlat. Belediye hizmeti belirli.bjlgelere yapıyor.Medresenin iş bilmez muhtarı da laga luga etmesin.Melik gazi caddesi pislikten geçilmiyor.Kaldırım araba dolu. Çözüm hiiiç. Yürürken tökezlememek imkansız. Bu belediyi başkanı ayakta uyuyor. Bu kaldırımztaşları kokan ve açık olan lağam kapakları, çöp kontelynerlerinin etrafından geçerken burnunu tutmadan geçiliyorsa asıl burnu koku almıyor.Bu cadde Mucur yolu üzeri 4 tani kuurmsal firma var ve dertlerini dinliyorum veryansın eduyorlar beledeyeye. Biraz tedbili kıyafet lütfen.
K9nuyu dağıtmasak mi Şehrimiz de çok tane ücretsiz otopark var.... otoparka arabamızı park ediyor, sonra caddedeyiz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ertn68
(29.07.2025 23:34 - #18713)
Ortada maden yok boş yere yaygara yapıyorsunuz şehirde büyük ölçüde işsizlik var maden açılırsa iş kapısı olanağı olur Kırşehir Petlas ve çemaş arasına sıkışmış bir ilçe ülkede iki şehirde AVM yok Niğde ve Kırşehir sebeb ortada kervansaray sanki orman varda talan olacak modern teknoloji ile yapılan altın madenciliğinde hiçbir risk yok ülkeye maden gerekli yeraltında ne varsa çıkarılsın gelecek madenler üzerine olacak nadir elementler geleceği belirliyecek
..... Konu uzmani misiniz?????? Detaylandirir iseniz konuyu biz de konu uzman8ndan dogru anlariz
Nadir elementler nerelerdir Nadir elemwntler nelerdir? Hangi yontem ile cikarilir? Gelismis hangi ulkelerde nadir elementler cikariliyor? Peki peki nadir elementler radyoaktif midir, degil midir???? Aydinlatir iseniz bizler de konu uzmanindan dogru ogreniriz
Detaylandirir misiniz lutfen Avm ve madencilik arasindaki iliskiyi anlayamadim...... sanai hizli tren fabrika ve issizlik kavramlari birlikte kullanilir da burada kurmaya calistiginiz iliskiyi anlayamadim
Bilime saygı hepimizin ortak noktasi Kervansaray da ormanlastirma faaliyetleri yok mu????? Pinus, creatus sizi neyi ifade ediyor?????? Modern teknoloji nasil mesala..... avrupada bir nadir element örneği veriniz modern teknoloji ile çıkarılan...... bizler de bilgi sahibi olalım....
Ormanlastirma ve şehrimizde çölleşme ile etk8n mucadele Sn yorumcu Avm mi tek derdimiz..... şu yok çeşmemiz de..... Seyfe golümüz onarmaz isek tamamen kuruyacak.....Cugun hirfanlı ortada durumu.....
.. galiba haklisiniz simdi olmaz ise baska zmaan yine cikarmak icin çabalicaklar ve cikaricaklar en azindan işsizlere oglanak.saglar
Bak8n8z hep surdurulebikirlik ilkesini temel aldık....ürettik ve tuketmedik Issizlere olanak icin oneriler: 1fabrika yapılabilir:2/ tarım hayvancılık balıkçılık aricilik destekleme bilir;3/hızlı tren gelebilir;4/ şehrimizin dışından geçen bir yol yapilabilir; 5/ Ormanlastirma yapilabilir;6/ etnobotan8k bahçeler tesis edilebilir;7/ arkeolojik veriler gün yüzüne cikabilir;8/ ekoturizm yapilabilir;9/ Seyfe golu yok olmadan kurtarılabilir.......
Şehrimiz de kac fabrika var İşsizlik için minimal öneri, FABRIKA
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eymir
(31.07.2025 04:42 - #18769)
Tipik bir solcu kafasi işte. Mesele devlet yapınca birilerine batıyor. Geçin bu ayakları geçin
..... Nasıl bir ayrıştırma bu..... ulkemizin bu söylemden o kadar canı yandı ki..... bir fikri tartisamiyoruz, hemen ca/cu..... millet uzayda hayat ariyor, yapay zeka aldı başını gidiyor, teknoloji de çığır atladı.... hale aynı söylem.....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
......
(01.08.2025 12:28 - #18821)
Mahallemiz de dualar ettik, yağmur yağsın, kuraklık gitsin, ormanlarimiz ,canlarımız yanmasın diye.....elbette dua edeceğiz. Ama habitat kaynaklı tahribatlar ne yazık ki ekosistem de büyük kayıplara neden oluyor.... biraz da hep aldığımız doğaya biraz da ağaç dikmeli, sondajları kontrol altına almalı, su yönetim planları yapmaliyiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.