Ali Koç'a Yıldırım Kaya'dan Destek

DİĞER (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 27.02.2020 - 16:15, Güncelleme: 05.05.2023 - 17:12
 

Ali Koç'a Yıldırım Kaya'dan Destek

Galatasaray yenilgisi sonrası siyasilerin hedefi olan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'a CHP Genel Başkan Yardımcısı Yıldırım Kaya'da destek geldi.Kaya , "Ali Koç Beyi, üyeler başkan seçmiştir, siyasiler Fenerbahçe Kulübü'nü dizayn edemez" dedi. CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Spor Kurulu Başkanı  Yıldırım  Kaya, Fenerbahçe-Galatasaray derbisi sonrası siyasilerden Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç'a yönelik yıpratma kampanyası başlatıldığını belirtti.Ankara Milletvekili Yıldırım Kaya, ülkeyi yöneten siyasetçilerin, koltuğa oturduktan sonra fanatik taraftar kimliğini bırakmasını da istedi. Kaya'nın açıklamaları şöyle: "Futbolumuzun iki koca çınarı Fenerbahçe ve Galatasaray geçen hafta sonu karşı karşıya geldi. Eskilerin tabiri ile 'sonucu kestirilemeyen' bu büyük maçta Galatasaray, ezeli rakibi Fenerbahçe'yi 3-1 gibi net bir sonuçla  yendi. Bu bir sportif müsabaka ve bir oyundur. Ne var ki, sportif etkinlik kapsamındaki maç sonrasında, Fenerbahçe Kulübü ve Değerli Başkanı Ali Koç üzerinden büyük bir karalama ve yıpratma kampanyası başlatıldı. Burada üzücü olan linç kampanyasının siyasi tabanlı olmasıdır. Fenerbahçe yener de yenilir de, bu durum Fenerbahçe camiasının sorunudur. Ancak sosyal medyadaki troll hesapların da devreye girmesiyle derbi maç sonrası, Atatürkçü ve laik duruşu ile dikkat çeken Fenerbahçe Başkanı Ali Koç,  itibarsızlaştırılmaya çalışılmış, bir anlamda istifa çığırtkanlığı yapılmıştır. Maçın hemen ardından Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Mehmet Uçum'un, sosyal medya hesabından yazdığı mesajla Fenerbahçe Yönetim Kuruluna "Gidin, bu camianın size ihtiyacı  yok" demesi, ne spor ahlakı ne de siyasi etikle bağdaşan bir durumdur. Tek adamlık rejiminin uzantısı bir karakterin Fenerbahçe Kongre üyelerinin 1.5 yıl önce rekor oyla seçtiği Ali Koç ve yönetimine, "Git" demesi en hafif tabirle abesle iştigaldir. Bu durum, spor kulüplerini, siyasi erke bağlama isteği ve tek adamlık anlayışına biatın tezahüründen başka bir şey değildir. Unutulmasın ki, Fenerbahçe Spor Kulübü, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün defalarca ziyaret ettiği, 1930'larda geçirdiği yangın sonrası şahsi hesabından parasal yardımda bulunduğu büyük bir camiadır. Tüm spor kulüplerimiz siyaset üstü oluşumlardır. Siyasi kimliği olan kişilerin de bunu dikkate alarak, sportif konularda ve futbol rekabetinde herkesi kucaklayıcı açıklamalarda bulunması çok önemli ve değerlidir. Kimse Atatürkçülüğün yılmaz bekçilerinden biri olan Fenerbahçe Kulübümüz üzerine senaryolar yazmaya kalkmasın. Futbol takımlarımızı kişisel beklentilerin ve siyasi erkin ekseninden çıkartalım. Bırakalım futbolu futboldan gelen isimler yönetsin, kendi kararlarını kendileri versin. Yaşadığımız bu talihsiz olay vesilesiyle, bir Galatasaraylı olarak, Fenerbahçeli kardeşlerimi takımlarına ve yöneticilerine sahip çıkmaya çağırıyorum. Bakanlarımızı, Milletvekillerimizi, yerel yöneticilerimizi ve siyasi kimliği ile öne çıkmış kişileri gönüllerindeki takımları desteklerken; barışın dilini kullanmaya, birleştirici ve kucaklayıcı olmaya davet ediyorum."

Galatasaray yenilgisi sonrası siyasilerin hedefi olan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'a CHP Genel Başkan Yardımcısı Yıldırım Kaya'da destek geldi.Kaya , "Ali Koç Beyi, üyeler başkan seçmiştir, siyasiler Fenerbahçe Kulübü'nü dizayn edemez" dedi.

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Spor Kurulu Başkanı  Yıldırım  Kaya, Fenerbahçe-Galatasaray derbisi sonrası siyasilerden Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç'a yönelik yıpratma kampanyası başlatıldığını belirtti.Ankara Milletvekili Yıldırım Kaya, ülkeyi yöneten siyasetçilerin, koltuğa oturduktan sonra fanatik taraftar kimliğini bırakmasını da istedi.

Kaya'nın açıklamaları şöyle: "Futbolumuzun iki koca çınarı Fenerbahçe ve Galatasaray geçen hafta sonu karşı karşıya geldi. Eskilerin tabiri ile 'sonucu kestirilemeyen' bu büyük maçta Galatasaray, ezeli rakibi Fenerbahçe'yi 3-1 gibi net bir sonuçla  yendi.

Bu bir sportif müsabaka ve bir oyundur. Ne var ki, sportif etkinlik kapsamındaki maç sonrasında, Fenerbahçe Kulübü ve Değerli Başkanı Ali Koç üzerinden büyük bir karalama ve yıpratma kampanyası başlatıldı. Burada üzücü olan linç kampanyasının siyasi tabanlı olmasıdır.

Fenerbahçe yener de yenilir de, bu durum Fenerbahçe camiasının sorunudur. Ancak sosyal medyadaki troll hesapların da devreye girmesiyle derbi maç sonrası, Atatürkçü ve laik duruşu ile dikkat çeken Fenerbahçe Başkanı Ali Koç,  itibarsızlaştırılmaya çalışılmış, bir anlamda istifa çığırtkanlığı yapılmıştır.

Maçın hemen ardından Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Mehmet Uçum'un, sosyal medya hesabından yazdığı mesajla Fenerbahçe Yönetim Kuruluna "Gidin, bu camianın size ihtiyacı  yok" demesi, ne spor ahlakı ne de siyasi etikle bağdaşan bir durumdur.

Tek adamlık rejiminin uzantısı bir karakterin Fenerbahçe Kongre üyelerinin 1.5 yıl önce rekor oyla seçtiği Ali Koç ve yönetimine, "Git" demesi en hafif tabirle abesle iştigaldir.

Bu durum, spor kulüplerini, siyasi erke bağlama isteği ve tek adamlık anlayışına biatın tezahüründen başka bir şey değildir.

Unutulmasın ki, Fenerbahçe Spor Kulübü, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün defalarca ziyaret ettiği, 1930'larda geçirdiği yangın sonrası şahsi hesabından parasal yardımda bulunduğu büyük bir camiadır.

Tüm spor kulüplerimiz siyaset üstü oluşumlardır. Siyasi kimliği olan kişilerin de bunu dikkate alarak, sportif konularda ve futbol rekabetinde herkesi kucaklayıcı açıklamalarda bulunması çok önemli ve değerlidir.

Kimse Atatürkçülüğün yılmaz bekçilerinden biri olan Fenerbahçe Kulübümüz üzerine senaryolar yazmaya kalkmasın. Futbol takımlarımızı kişisel beklentilerin ve siyasi erkin ekseninden çıkartalım. Bırakalım futbolu futboldan gelen isimler yönetsin, kendi kararlarını kendileri versin.

Yaşadığımız bu talihsiz olay vesilesiyle, bir Galatasaraylı olarak, Fenerbahçeli kardeşlerimi takımlarına ve yöneticilerine sahip çıkmaya çağırıyorum. Bakanlarımızı, Milletvekillerimizi, yerel yöneticilerimizi ve siyasi kimliği ile öne çıkmış kişileri gönüllerindeki takımları desteklerken; barışın dilini kullanmaya, birleştirici ve kucaklayıcı olmaya davet ediyorum."

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.