Avgun Deresi'nde çevre rahatsızlığına karşı çalışmalar başladı
Avgun Deresi'nde çevre rahatsızlığına karşı çalışmalar başladı
Kırşehir Kent Konseyi’nin vatandaşlardan gelen şikâyetleri DSİ’ye iletmesinin ardından, Kayabaşı Mahallesi’nde yer alan Avgun Deresi’nde temizlik çalışmaları başlatıldı.
Kırşehir Kent Konseyi’nin vatandaşlardan gelen şikâyetleri DSİ’ye iletmesinin ardından, Kayabaşı Mahallesi’nde yer alan Avgun Deresi’nde temizlik çalışmaları başlatıldı.
Kırşehir’de Kayabaşı Mahallesi sınırları içerisinde yer alan ve halk arasında Avgun Deresi olarak bilinen bölgede yaşanan çevre kirliliğine ilişkin vatandaşlardan gelen şikâyetler üzerine Kırşehir Kent Konseyi devreye girdi. Kent Konseyi tarafından Devlet Su İşleri Müdürlüğü’ne iletilen resmi talebin ardından derede temizlik çalışmaları başlatıldı.

Kayabaşı Mahallesi’nde vatandaşların yoğun şekilde bulunduğu ve günlük yaşamı doğrudan etkileyen güzergâhlardan biri üzerinde yer alan Avgun Deresi’nde, bir süredir görüntü kirliliği ve kötü koku nedeniyle rahatsızlık yaşanıyordu. Bölge sakinlerinden gelen talepleri değerlendiren Kırşehir Kent Konseyi, konuyu yazılı olarak ilgili kuruma ileterek dere yatağında temizlik ve ihtiyaç duyulması hâlinde ıslah çalışması yapılmasını talep etti.
Kırşehir Kent Konseyi’nin başvurusu sonrası Devlet Su İşleri Müdürlüğü ekipleri Avgun Deresi’nde çalışma başlattı. Dere güzergâhında biriken kirlilik unsurlarının temizlenmesine yönelik yürütülen çalışmaların, bölgede yaşanan kötü koku ve görüntü kirliliğinin giderilmesine katkı sağlaması bekleniyor.

Kırşehir Kent Konseyi Başkanı Müfit Göçen, vatandaşlardan gelen taleplerin takipçisi olmaya devam edeceklerini belirterek, DSİ tarafından başlatılan çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Göçen, kent yaşam kalitesinin artırılması, çevre sağlığının korunması ve mahallelerde yaşanan sorunların çözümü noktasında kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekti.

Başkan Göçen, Avgun Deresi’nde temizlik çalışmalarını başlatan Devlet Su İşleri Müdürlüğü yetkililerine ve sahada görev yapan personele teşekkür ederek, “ Kırşehir Kent Konseyi olarak hemşehrilerimizden gelen talepleri ilgili kurumlara iletmeye, şehrimizin daha temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir çevreye kavuşması için çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Başlatılan çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Kayabaşı Mahallesi’nde çevre kirliliğinden kaynaklanan rahatsızlıkların azalması ve bölgenin daha sağlıklı bir görünüme kavuşması hedefleniyor.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

