Kırşehir Bağımsız Milletvekili Adayı İsmail Yıldız , ''Kırşehir'in Kaynaklarını Çar Çur Ettiler''

DİĞER (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 22.06.2018 - 13:29, Güncelleme: 05.05.2023 - 17:12
 

Kırşehir Bağımsız Milletvekili Adayı İsmail Yıldız , ''Kırşehir'in Kaynaklarını Çar Çur Ettiler''

Kırşehir'in tam bağımsız Milletvekili Adayı Mimar İsmail Yıldız seçim çalışmalarına son sürat devam ediyor.Kırşehir'i karış karış gezen Yıldız, ''Yapılacak Çok İş Var...'' 20 Yıldır Avrupa'da ki Türklerin haklarını savunduğu Yabancılar Meclisi üyesi olan İsmail Yıldız aktif siyasi hayatına memleketi olan Kırşehir'den bağımsız milletvekili olan İsmail Yıldız, Kırşehir'in isteklerini , şikayetlerini ve haklarını Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulunda sonuna kadar dile getireceğini ve Kırşehir için elinden gelenin en iyisini yapmak için hazır olduğunu bunu yaparken de parti tüzüğüne bağlı olmadan tam bağımsız şekilde mücadele edeceğini belirtti. ''MERKEZİN TERCİHİ BENİM İÇİN ÖNEMLİ'' Kırşehir Merkez'in tercihinin kendisi için çok önemli olduğunu belirten Yıldız, ''16 Nisan referandumunda gördük ki Kırşehir Merkez,  yapılan işlerden ve düzenlemelerden memnun değil.Özellikle bilinçli seçmenin ağırlıkta olduğu merkezin 24 haziran seçimlerinde de oylarını bilinçli bir şekilde kullanacağını düşüyorum.O yüzden daha akılcı projeler üreten Kırşehir'in taleplerine daha iyi cevap verecek adayları tercih edeceklerinden hiç şüphem yok. ''KIRŞEHİR'İ GEZDİM YAPILACAK ÇOK İŞ VAR'' Kırşehir'de özellikle kırsal kesimde ciddi sıkıntılar var.Daha çok hizmet alanına yönelen bir hükümet olmasına rağmen 21. yüzyılda hala birçok köyün su problemi var, alt yapı problemi var.Kırşehir merkezde yakın zamanda yapılan bir alt yapı var ve üst yapı çalışmaları var.Avrupa'da yüz yıl önce yapılan üst yapılar kullanılırken burada 5-6 yıl önce yapılan üst yapı bozularak yeniden yapılmış.Buna rağmen geçtiğimiz günlerde 20 dakikalık yağışın ardından göle dönen bir Kırşehir gördük.Sanayi esnafını gezdim alt yapı perişan halde ! Yüzlerce esnafın ekmek kapısı olan bir bölgeyi kaderine terk etmeye kimsenin hakkı yok.Alt yapı yetersiz kaldığı için esnafın zararı büyük.Hani alt yapı yapılmıştı ? Demek ki kaynaklar , paralar gerektiği gibi harcanmamış.İsraf edilmiş , çar çur edilmiş.Bu para da tüyü bitmemiş yetimin hakkı var, Kırşehir'in hakkı var. ''KIRŞEHİR'E YENİ FABRİKALAR YAPILMALI'' Tüketici toplumdan üretici topluma geçmeliyiz.Sürekli tüketerek hem borçlanırız hem de ithalata dayalı bir toplum haline geliriz.Bu da ülkeyi uçuruma götürür.Bizim bir an önce yeni fabrikalar açmamız lazım ve devletin de bunda öncü olması lazım.Gelin görün ki bırakın fabrika açmayı mevcut fabrikalar da teker teker satılıyor.Kırşehir Şeker Fabrikası'nı sattıran Cargill firmasının Almanlar yüzüne bakmıyor.Neden çünkü glikoz ile çocuklarını zehirlemelerine izin vermiyorlar.Toplum sağlığımız önemli.Bunu sadece yeni hastaneler yaparak değil çocuklarımızın 20 hatta 50 yıl sonraki sağlıklarını düşünmeliyiz. ''ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKIYOR'' Dış güçlerin Türkiye üzerindeki zarar verici amaçları ve hesapları bitirilmeli.Çünkü bunun asıl zararını ve çilesini yine milletimiz çekiyor.Bir değil , 5 değil 10 binlerce vatandaşımız canı ile ödüyor ve ne yazık ki Ateş düştüğü yeri yakıyor.Bunu millete çektirmek kimsenin hakkı değil.Çözüm süreci ile milleti uyuttular sonuçta binlerce evladımızı kaybettik.Ülkeyi 15 Temmuz uçurumuna getirdiler yine evlatlarımızı kaybettik.Kırşehir Türkiye'ye örnek bir şehirdir.Kardeşliğin , bağlılığın , hoşgörünün şehridir.Kırşehir seçim sürecinin en sakin en hoşgörülü olduğu yerlerden birisidir.Çünkü Kırşehir Halkı tepkisini modern bir toplum gibi sandıkta ortaya koyar.Vatandaşlarımız Kırşehir'e gerçekten hizmet edecek vekil tayin edeceklerdir.Bundan hiç şüphem yok.24 Haziran seçimlerinin Türkiye'ye ve Kırşehir'e hayırlı olmasını diliyorum.'' açıklamalarında bulundu.  
Kırşehir'in tam bağımsız Milletvekili Adayı Mimar İsmail Yıldız seçim çalışmalarına son sürat devam ediyor.Kırşehir'i karış karış gezen Yıldız, ''Yapılacak Çok İş Var...'' 20 Yıldır Avrupa'da ki Türklerin haklarını savunduğu Yabancılar Meclisi üyesi olan İsmail Yıldız aktif siyasi hayatına memleketi olan Kırşehir'den bağımsız milletvekili olan İsmail Yıldız, Kırşehir'in isteklerini , şikayetlerini ve haklarını Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulunda sonuna kadar dile getireceğini ve Kırşehir için elinden gelenin en iyisini yapmak için hazır olduğunu bunu yaparken de parti tüzüğüne bağlı olmadan tam bağımsız şekilde mücadele edeceğini belirtti. ''MERKEZİN TERCİHİ BENİM İÇİN ÖNEMLİ'' Kırşehir Merkez'in tercihinin kendisi için çok önemli olduğunu belirten Yıldız, ''16 Nisan referandumunda gördük ki Kırşehir Merkez,  yapılan işlerden ve düzenlemelerden memnun değil.Özellikle bilinçli seçmenin ağırlıkta olduğu merkezin 24 haziran seçimlerinde de oylarını bilinçli bir şekilde kullanacağını düşüyorum.O yüzden daha akılcı projeler üreten Kırşehir'in taleplerine daha iyi cevap verecek adayları tercih edeceklerinden hiç şüphem yok. ''KIRŞEHİR'İ GEZDİM YAPILACAK ÇOK İŞ VAR'' Kırşehir'de özellikle kırsal kesimde ciddi sıkıntılar var.Daha çok hizmet alanına yönelen bir hükümet olmasına rağmen 21. yüzyılda hala birçok köyün su problemi var, alt yapı problemi var.Kırşehir merkezde yakın zamanda yapılan bir alt yapı var ve üst yapı çalışmaları var.Avrupa'da yüz yıl önce yapılan üst yapılar kullanılırken burada 5-6 yıl önce yapılan üst yapı bozularak yeniden yapılmış.Buna rağmen geçtiğimiz günlerde 20 dakikalık yağışın ardından göle dönen bir Kırşehir gördük.Sanayi esnafını gezdim alt yapı perişan halde ! Yüzlerce esnafın ekmek kapısı olan bir bölgeyi kaderine terk etmeye kimsenin hakkı yok.Alt yapı yetersiz kaldığı için esnafın zararı büyük.Hani alt yapı yapılmıştı ? Demek ki kaynaklar , paralar gerektiği gibi harcanmamış.İsraf edilmiş , çar çur edilmiş.Bu para da tüyü bitmemiş yetimin hakkı var, Kırşehir'in hakkı var. ''KIRŞEHİR'E YENİ FABRİKALAR YAPILMALI'' Tüketici toplumdan üretici topluma geçmeliyiz.Sürekli tüketerek hem borçlanırız hem de ithalata dayalı bir toplum haline geliriz.Bu da ülkeyi uçuruma götürür.Bizim bir an önce yeni fabrikalar açmamız lazım ve devletin de bunda öncü olması lazım.Gelin görün ki bırakın fabrika açmayı mevcut fabrikalar da teker teker satılıyor.Kırşehir Şeker Fabrikası'nı sattıran Cargill firmasının Almanlar yüzüne bakmıyor.Neden çünkü glikoz ile çocuklarını zehirlemelerine izin vermiyorlar.Toplum sağlığımız önemli.Bunu sadece yeni hastaneler yaparak değil çocuklarımızın 20 hatta 50 yıl sonraki sağlıklarını düşünmeliyiz. ''ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKIYOR'' Dış güçlerin Türkiye üzerindeki zarar verici amaçları ve hesapları bitirilmeli.Çünkü bunun asıl zararını ve çilesini yine milletimiz çekiyor.Bir değil , 5 değil 10 binlerce vatandaşımız canı ile ödüyor ve ne yazık ki Ateş düştüğü yeri yakıyor.Bunu millete çektirmek kimsenin hakkı değil.Çözüm süreci ile milleti uyuttular sonuçta binlerce evladımızı kaybettik.Ülkeyi 15 Temmuz uçurumuna getirdiler yine evlatlarımızı kaybettik.Kırşehir Türkiye'ye örnek bir şehirdir.Kardeşliğin , bağlılığın , hoşgörünün şehridir.Kırşehir seçim sürecinin en sakin en hoşgörülü olduğu yerlerden birisidir.Çünkü Kırşehir Halkı tepkisini modern bir toplum gibi sandıkta ortaya koyar.Vatandaşlarımız Kırşehir'e gerçekten hizmet edecek vekil tayin edeceklerdir.Bundan hiç şüphem yok.24 Haziran seçimlerinin Türkiye'ye ve Kırşehir'e hayırlı olmasını diliyorum.'' açıklamalarında bulundu.  
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.