Kırşehir Belediyesi İmar Revizyonuna Yoğun İtiraz
DİĞER
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
18.04.2018 - 14:51, Güncelleme:
05.05.2023 - 17:12
Kırşehir Belediyesi İmar Revizyonuna Yoğun İtiraz
Kırşehir Belediyesi tarafından Bağbaşı İmar Revizyonu olarak adlandırılan proje içerisindeki hak sahipleri dilekçe vererek itirazda bulundular.
Söz konusu Revizyon önce Ocak ayında daha sonra ise Şubat ayı Belediye meclisi toplantılarında oylamaya sunulmuş ancak MHP'li ve CHP'li encümenlerin red oyları ile birlikte meclisten geçmemişti.Mart ayında yapılan encümen toplantısında tekrar oylamaya sunulan proje daha önce ret veren encümenlerin de onay vermesiyle meclisten geçmişti.1 ay süreyle askıya çıkan revizyon projesi Nisan ayında askıdan indirildi ancak revizyonu kapsayan alan içerisindeki hak sahipleri askı süresi içerisinde Belediyeye itirazda bulundular.Yapılaşma için en az 5000 metrekare şartı getirilen revizyonun kendilerini mağdur edeceğini belirten hak sahipleri , ''Bağbaşı imar revizyonu herkesin kendi bağımsız alanını kısıtlayıcı şartlar getiriyor.Konum olarak daha avantajlı duruma sahip arsalarımız diğer arsalarla bütünleştirilerek eşit hale getiriliyor bu durum da haksız rekabeti doğuruyor.Bina yapmak istediğimiz zaman uzlaşmadan bina yaptıramıyoruz.Arsası üzerinde ipotek, haciz olanlar var ve herhangi bir sorun olmayan arsalarla bütünleştirilmiş bir durumda.Bu durum ilerde çatışmalara , uyuşmazlıklara yol açacaktır.Bazı arsaların birçok varisi bulunuyor ve bunların hepsine ulaşmak da mümkün değil , izalei şuu davaları açılacak ve insanlar haksızlığa uğrayacak.Bu tür problemlerin ortaya çıkmaması için itirazlarımızı sunduk.''açıklamasında bulundular.
MECLİS TEKRAR DEĞERLENDİRECEK
Bağbaşı İmar Revizyonuna yoğun itiraz olması sonucunda proje tekrar meclis tarafından değerlendirilecek ve komisyona sunulacak.Projenin komisyonda onaylanması durumunda ise hak sahipleri yargı yoluna başvuracak.
Kırşehir Belediyesi tarafından Bağbaşı İmar Revizyonu olarak adlandırılan proje içerisindeki hak sahipleri dilekçe vererek itirazda bulundular.
Söz konusu Revizyon önce Ocak ayında daha sonra ise Şubat ayı Belediye meclisi toplantılarında oylamaya sunulmuş ancak MHP'li ve CHP'li encümenlerin red oyları ile birlikte meclisten geçmemişti.Mart ayında yapılan encümen toplantısında tekrar oylamaya sunulan proje daha önce ret veren encümenlerin de onay vermesiyle meclisten geçmişti.1 ay süreyle askıya çıkan revizyon projesi Nisan ayında askıdan indirildi ancak revizyonu kapsayan alan içerisindeki hak sahipleri askı süresi içerisinde Belediyeye itirazda bulundular.Yapılaşma için en az 5000 metrekare şartı getirilen revizyonun kendilerini mağdur edeceğini belirten hak sahipleri , ''Bağbaşı imar revizyonu herkesin kendi bağımsız alanını kısıtlayıcı şartlar getiriyor.Konum olarak daha avantajlı duruma sahip arsalarımız diğer arsalarla bütünleştirilerek eşit hale getiriliyor bu durum da haksız rekabeti doğuruyor.Bina yapmak istediğimiz zaman uzlaşmadan bina yaptıramıyoruz.Arsası üzerinde ipotek, haciz olanlar var ve herhangi bir sorun olmayan arsalarla bütünleştirilmiş bir durumda.Bu durum ilerde çatışmalara , uyuşmazlıklara yol açacaktır.Bazı arsaların birçok varisi bulunuyor ve bunların hepsine ulaşmak da mümkün değil , izalei şuu davaları açılacak ve insanlar haksızlığa uğrayacak.Bu tür problemlerin ortaya çıkmaması için itirazlarımızı sunduk.''açıklamasında bulundular.
MECLİS TEKRAR DEĞERLENDİRECEK
Bağbaşı İmar Revizyonuna yoğun itiraz olması sonucunda proje tekrar meclis tarafından değerlendirilecek ve komisyona sunulacak.Projenin komisyonda onaylanması durumunda ise hak sahipleri yargı yoluna başvuracak.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

