Kırşehir Belediyespor-Nevşehirspor Maçının Gününe Güvenlik Ayarı

DİĞER (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 17.04.2018 - 16:38, Güncelleme: 05.05.2023 - 17:12
 

Kırşehir Belediyespor-Nevşehirspor Maçının Gününe Güvenlik Ayarı

Kırşehir Belediyespor-Nevşehirspor maç günü güvenlik gerekçesiyle değiştirildi. 3.Lige çıkma mücadelesinde karşı karşıya gelecek olan Kırşehir Belediyespor-Nevşehirspor maçı güvenlik gerekçesiyle 21 Nisan 2018 Cumartesi günü saat 15:30'a alındı.Maç yine Ankara Yenikent'te bulunan Osmanlı Stadyumunda oynanacak.Türkiye Futbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada 22 Nisan Pazar günü saat 15:00'te yapılacak olan maç aynı gün yapılacak olan Ankaragücü-G.Gaziantep FK ile Keçiörengücü-Amedsportif maçlarına denk gelmesi ve güvenlik zaafiyeti oluşturacağı gerekçesi ile Cumartesi gününe çekilmiştir denildi. KIRŞEHİR BELEDİYESPOR HAZIRLIKLARINA DEVAM EDİYOR Kırşehir Belediyespor, Nevşehirspor’la oynayacağı 3. Lig’e yükselme maçının hazırlıklarını  Teknik Direktör Ercan Kul yönetiminde Güneyket tesislerinde sürdürüyor. Sakatlığı sebebiyle tedavisi süren Emrah Kol ve Abdul Razzak Omar dışında tam kadro çalışan yeşil-beyazlıların oldukça hırslı geçerken teknik patron Ercan Kul, “Önümüzde bir maç var ikincisi yok. Böyle bir anlayışla hazırlanıyoruz. Kırşehir Belediyespor şartlar ne olursa olsun kazanmak için sonuna kadar mücadele edecek. Kırşehir’e kupayla dönmek istiyoruz. Tüm kentin kenetlenmesi ve bizim yanımızda olması ile bunu sağlayacağız” açıklamasında bulundu.
Kırşehir Belediyespor-Nevşehirspor maç günü güvenlik gerekçesiyle değiştirildi. 3.Lige çıkma mücadelesinde karşı karşıya gelecek olan Kırşehir Belediyespor-Nevşehirspor maçı güvenlik gerekçesiyle 21 Nisan 2018 Cumartesi günü saat 15:30'a alındı.Maç yine Ankara Yenikent'te bulunan Osmanlı Stadyumunda oynanacak.Türkiye Futbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada 22 Nisan Pazar günü saat 15:00'te yapılacak olan maç aynı gün yapılacak olan Ankaragücü-G.Gaziantep FK ile Keçiörengücü-Amedsportif maçlarına denk gelmesi ve güvenlik zaafiyeti oluşturacağı gerekçesi ile Cumartesi gününe çekilmiştir denildi. KIRŞEHİR BELEDİYESPOR HAZIRLIKLARINA DEVAM EDİYOR Kırşehir Belediyespor, Nevşehirspor’la oynayacağı 3. Lig’e yükselme maçının hazırlıklarını  Teknik Direktör Ercan Kul yönetiminde Güneyket tesislerinde sürdürüyor. Sakatlığı sebebiyle tedavisi süren Emrah Kol ve Abdul Razzak Omar dışında tam kadro çalışan yeşil-beyazlıların oldukça hırslı geçerken teknik patron Ercan Kul, “Önümüzde bir maç var ikincisi yok. Böyle bir anlayışla hazırlanıyoruz. Kırşehir Belediyespor şartlar ne olursa olsun kazanmak için sonuna kadar mücadele edecek. Kırşehir’e kupayla dönmek istiyoruz. Tüm kentin kenetlenmesi ve bizim yanımızda olması ile bunu sağlayacağız” açıklamasında bulundu.
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve kirsehirhaberturk.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.